تلفن : 026 32 23 16 96
تولید انبوه دیتالاگر ایرانی در سال جهش تولید
  • دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
  • 0 نظر
  • 2042 بازدید

تولید انبوه دیتالاگر ایرانی در سال جهش تولید

شرکت آریانا افراز به عنوان تولید کننده انواع دیتالاگر دما و رطوبت و نیز سیستم‌های مانیتورینگ هوشمند و ردیاب‌های آنلاین خودرو، در سال 1399 که به سال جهش تولید نامگذاری شده است، تمام تلاش خود را به کار بسته تا با تولید متنوع‌ترین دیتالاگرهای دما و رطوبت و ... بتواند جایگاه خود را در میان شرکت‌های برتر صنعت مانیتورینگ محکم‌تر از قبل نموده و گامی بسیار بلند در جهت رشد صنعت مانیتورینگ کشور بردارد.
در حال حاضر شرکت آریانا افراز بیش از 30 مدل انواع دیتالاگر و ردیاب خودرو را تولید کرده است که هریک با ویژگی‌ها و امکانات مختلف ارائه شده‌اند تا نیاز صنایع مختلف از جمله دارو، مواد غذایی، گلخانه، سیلو، انبارهای غلات، سردخانه‌ها و شرکت‌ها و کارخانجات تولیدی را فراهم آورد.

در همین راستا شرکت آریانا افراز با افتخار اعلام می‌دارد که آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات سازنده مشتریان عزیز بوده و این اطمینان را به همه هم‌میهنان عزیز می‌دهد که با تمام توان در زمینه طراحی و تولید محصولات جدید متناسب با نیازهای دریافت شده اقدام نماید.

 

دیتالاگر دما و رطوبت یا ثبات اطلاعات الکترونیکی یک دستگاه قابل حمل کوچک است که دما و رطوبت را در فواصل زمانی از پیش تعریف شده با استفاده از یک یا چند سنسور الکترونیکی اندازه‌گیری و ذخیره می‌کند. دیتالاگرها از قابلیت‌های هشدار برنامه ریزی شده، نمایشگرهای یکپارچه و حافظه و باتری داخلی برخوردار هستند و می‌توانند گزارش و نمودارهایی ایجاد کنند که به طور دائم از طریق سخت افزار اختصاصی و نرم افزارهای متصل به پایگاه داد‌ه‌های ذخیره شده، به اشتراک گذاشته و تحلیل شوند.

نظرات

آخرین دیدگاه شما از این مقاله

نظر خود را برای ما بنویسید

تست صحت سنجی و اعتبارسنجی چیست؟

تست صحت سنجی و اعتبارسنجی چیست؟

نقشه دمایی چیست؟

نقشه دمایی چیست؟

دمای استاندارد سردخانه چیست؟

دمای استاندارد سردخانه چیست؟