تلفن : 026 32 23 16 96
مطالعات دما: اعتبارسنجی دما چیست؟
  • چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
  • 0 نظر
  • 380 بازدید

مطالعات دما: اعتبارسنجی دما چیست؟

اعتبارسنجی دما چیست؟

اعتبار بخشیدن به چیزی به معنای بررسی یا اثبات صحت چیزی است. در یک مطالعه یا گزارش اعتبارسنجی دما، نمایش اینکه محیط ثابت شده است که مجموعه استانداردهای مبتنی بر الزامات صنعت را برآورده می کند. داده‌ها از روش‌های آزمایش پشتیبانی می‌کنند که داستان چگونگی رسیدن ابزار یا محیط به استانداردها را نشان می‌دهد.

تأیید اینکه تجهیزات و تأسیسات ذخیره‌سازی نیازهای اولیه دمایی را برآورده می‌کنند جزء اساسی فرآیند نقشه‌برداری حرارتی است. با ارائه شواهدی از درجه حرارت در یک منطقه کنترل شده، فرآیند کلی در زمین پایدار آغاز می شود. اعتبار سنجی عبارت است از جمع آوری و ارزیابی داده ها برای ایجاد شواهد علمی مبنی بر اینکه یک ابزار یا منطقه قادر به حفظ و نگهداری مداوم و با کیفیت محصول است.

فرآیندی که نیاز به ابزار برای ارائه نتایج ثابت دارد باید شامل سوابق تأیید دما باشد. این سوابق شامل نتایج مورد انتظار و قابل قبولی است که باید به طور مکرر ارائه شوند. برای اطمینان از اینکه یک سیستم نتایج قابل تکرار تولید می کند، تجهیزات را آزمایش کنید و نتایج را مستند کنید. انجام تست های مختلف بر روی تجهیزات تحت شرایط بسیار کنترل شده. فرآیندها، روش‌ها و سیستم‌هایی را ایجاد کنید که به طور مداوم نتایجی را ایجاد کنند که معیارهای پذیرش از پیش تعیین‌شده را برآورده کنند.

هدف تأیید این است که فرآیند مطابق انتظارات است و می تواند نتایج را بازتولید کند. انواع تجهیزات مورد استفاده در هر صنعت متفاوت است، اما یک سیستم مشترک که عملیات را امکان پذیر می کند، ساختاری است که در آن تولید روزانه را انجام می دهند. دانستن دمای متوسط در تحقیق و توسعه، آزمایشگاه‌ها، اتاق‌های کنفرانس و تجهیزات ذخیره‌سازی ابتدایی به نظر می‌رسد اما مبنایی برای یک پایه محکم است.

 

عملیات نقشه برداری انبار

چه تجهیزاتی داده های گزارش اعتبار سنجی را فراهم می کند؟

برای نشان دادن اینکه اتوکلاو در شرایط کاری مناسب است، از 5 تا 9 دیتالاگر 315 آریانا افراز در سراسر فضای کوچک استفاده میشود هر گوشه، وسط و احتمالاً قفسه های متناوب باید از نظر یکنواختی و سازگاری بررسی شوند. در محیطی با طیف گسترده ای از دماهای قابل قبول که فضای زیادی را پوشش می دهد، کاربران ممکن است از دیتالاگر 315 آریانا افراز( نقشه دمایی) استفاده کنند.

هر کدام از ثبت‌کننده‌ها برای برنامه کاربردی انتخاب می‌شوند، باید به بیان داستان یک فرآیند اعتبار سنجی کمک کند. این فرآیند با یک محیط پایدار که با یک استاندارد سطح بالا قابل قبول مقایسه شده است آغاز می شود و با سندی خاتمه می یابد که ثابت کند کنترل دما وجود دارد.

نظرات

آخرین دیدگاه شما از این مقاله

نظر خود را برای ما بنویسید

تست صحت سنجی و اعتبارسنجی چیست؟

تست صحت سنجی و اعتبارسنجی چیست؟

نقشه دمایی چیست؟

نقشه دمایی چیست؟

دمای استاندارد سردخانه چیست؟

دمای استاندارد سردخانه چیست؟